
ΑΥΤΟΙ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΜΗΝΤΙΑ, ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ, ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΑ, ΤΟΥΣ ΜΠΑΤΣΟΥΣ. ΕΜΕΙΣ ΕΧΟΥΜΕ Η ΜΙΑ ΤΟΝ ΑΛΛΟ
“Ζωές με κουπόνια / θάνατοι με εισιτήρια” έλεγε ένα ανυπόγραφο σύνθημα κάπου δίπλα σε ένα οδόφραγμα του αθηναϊκού κέντρου – κι έλεγε αλήθεια. Για το ελληνικό κράτος και τα αφεντικά οι θάνατοι και οι ζωές μας είναι στατιστικές: μετράνε σαν μεταβλητά στοιχεία σε υπολογισμούς κερδών και ζημιών. Συνέβαινε πάντα αλλά τα τελευταία χρόνια, στο περιβάλλον της κρίσης, συμβαίνει όλο και πιο ξεδιάντροπα: κάπου ανάμεσα σε βουλιαγμένες βάρκες μεταναστών, καραντίνες και απαγορεύσεις κυκλοφορίας, εργατικά ατυχήματα, ανεβασμένα νοίκια και δελτία σίτισης στα σούπερ μάρκετ.Το σύνθημα στο κέντρο της αθήνας δεν έλεγε αλήθεια μόνο επειδή κατάφερνε να βάλει σε λέξεις αυτό που ζούμε όλοι, χωρίς να αναπαράγει τις μπούρδες των δεξιών και των αριστερών απολογητών της καφρίλας. Έλεγε αλήθεια κι επειδή γράφτηκε σε ένα τοίχο δίπλα σε εκείνες κι εκείνους που διαδηλώνουν ψάχνοντας τον τρόπο να πουν ένα “άντε στο διαόλο”, ένα “ως εδώ”. Οι δεξιοί κι οι αριστεροί επικοινωνιολόγοι λένε πως ανησυχούν ότι η δυσαρέσκεια για την κρατική δολοφονία στα Τέμπη θα μπορούσε να εξελιχθεί σε ένα διάχυτο “αντισυστημικό αίσθημα”. Εμείς λέμε ότι για αρχή είναι στο χέρι μας να ποντάρουμε η μία στον άλλο και να οργανωθούμε. Και θα κάνουμε τα καθάρματα να ανησυχούν περισσότερο.
-ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ.
-αφίσα που κολλιέται στις γειτονιές της Αθήνας το Μάρτη του 2023 σε 1500 αντίτυπα







Από την πολεμική κανονικότητα στην κανονικότητα του πολέμου (η πίστη στο κράτος το οπλίζει εναντίον μας)
Κλείσαμε και με τη βούλα τα δύο χρόνια από όταν ξεκίνησε η καταιγιστική αλληλουχία απαγορεύσεων, καταναγκασμών και αποκλεισμών στο όνομα της υγείας. Από τότε, έχουν ακουστεί πολλά γι’αυτήν: «υγεία» είναι ο μπάτσος με το θερμόμετρο στο χέρι, είναι τα κουσούρια που μας άφησε η καραντίνα, είναι η ζωή μέσα από οθόνες, είναι τα νοσοκομεία που μοιάζουν όλο και περισσότερο με πτωχοκομεία, είναι η ατομική/κοινωνική ευθύνη, είναι οι τηλεφωνικές γραμμές του εοδυ, είναι το σκανάρισμα, είναι ο υποχρεωτικός εμβολιασμός και οι υγειονομικές ζώνες. Όλα στο ίδιο καταλήγουν: η «υγεία» και το σύστημά της θα πρέπει να ιδωθούν ως σύμπλεγμα πειθαρχικών μηχανισμών, ως ένας σύγχρονος τρόπος διακυβέρνησης. Έτσι, τα «λεφτά για την υγεία που δεν υπάρχουν» και το σύστημα που «είναι υπό πίεση» – ακόμα και αν έχουν δαπανηθεί αμέτρητα ποσά στις φαρμακοβιομηχανίες και σε νέες τεχνολογίες -, μεταφράζονται στο ότι όσοι δεν πληρούν τις προϋποθέσεις, όσες έχουν «κακές συμπεριφορές», θα περισσεύουν και θα πληρώνουν «αντίτιμα υγείας». Και ποιος ξέρει τι άλλο.
Η υγεία ως διαταγή είναι η υγεία των διαταγών